Minőségpolitika
A Móricz Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság műszaki gárdája Diesel rendszerek diagnosztikájával, javításával és alkatrészek értékesítésével, valamint a BOSCH, DELPHI, STANADYNE, MOTORPAL termékeinek garanciális és garancia időn túli javításával foglalkozik.
Küldetésünk
	    
    "Empátia - eredetiség - függetlenség - folyamatosság."
   	 
 
    
        - A Diesel technikában, jelenlegi meghatározó szerepünket az országban tovább erősítve vevőink minőségi szolgáltatója kívánunk lenni.
 
        - Fontosnak tartjuk, és azon dolgozunk, hogy vevőink szolgáltatásainkkal egyre elégedettebbek legyenek, és azokat újra igénybe vegyék.
        Az elégedett vevő jó hírünket keltve, új vevőket szerezzen cégünknek.
 
    
Értékeink
	
        - A piaci igényekhez alkalmazkodva, s a technikai fejlődést követve állandóan javítjuk szolgáltatásaink minőségét.
 
        - A minőségi előrelépés elengedhetetlen részének tekintjük munkatársaink szakmai és emberi fejlődését, ezért dolgozóink rendszeresen szakmai továbbképzéseken vesznek részt.
 
        - Igyekszünk megismerni a társadalmi követelményeket és e követelményeknek való megfelelést a szervezet minden szintjén biztosítjuk.
 
    
    
    
Céljaink
	
        - Szolgáltatásunk körének a piaci igényekhez való bővítése, az értékesítési szolgáltatások minőségének folyamatos javítása.
 
        - Partnereink, ügyfeleink elégedettségét képzett és gyakorlott szakemberek alkalmazásával, valamint a legkorszerűbb gépek, berendezések használatával igyekszünk elérni.
 
        - Folyamatosan fejlesztjük irányítási rendszerünket, tökéletesítjük folyamatainkat.
 
    
Felelősségünk
A Móricz Kft. vezetősége felelősséget vállal arra, hogy a Diesel rendszerek javítási és alkatrész kereskedelmi tevékenységet az érvényes jogszabályi és hatósági előírásoknak megfelelően, ellenőrzött és felügyelt körülmények között végezzük. A szükséges erőforrások biztosítását fontos feladatunknak tekintjük. Ezeket ellenőrzött és felügyelt körülmények között biztosítjuk.
Minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, valamint a 89/2007 NKH Elnöki Szabályzat követelményeinek megfelelően alakítjuk, illetve folyamatosan továbbfejlesztjük.